ברוכים הבאים לסקייבר

אם גם אתם כארגון גדול, עמותה או חברה טכנולוגית,
מחפשים מקצוענות ללא פשרות, איכות וחיבור מקסימלי למטרות העסקיות שלכם.
אם אתם שואפים לקבל מוצרי תוכנה מותאמים אישית, באיכות גבוהה ובקידמת הטכנולוגיה.
חולמים על מאגר גדול, זמין ויציב של עובדי הייטק מהשורה הראשונה.
אם גם אתם רוצים להשתחרר מההתעסקות בזוללי הזמן שלכם:
גיוס כח אדם, הכשרה, ניהול ושימור ועדיין, לקבל תוצר מושלם.
אם אמינות היא ערך עליון אצלכם-

הגעתם למקום הנכון.

אודותינו:

סקייבר מספקת שירותי תוכנה מקצה לקצה: ניתוח, איפיון, פיתוח, QA והעלאה לפרודקט.
החברה מתמחה בהשתלבות מהירה בתהליכי הפיתוח של חברות וארגונים גדולים ומסירת תוצרי תוכנה איכותיים, תוך התאמה טכנולוגית מקצועית וגמישות מרבית לצורכי הלקוח.

אצלינו, תוכלו לבחור בין מיקור חוץ מלא שיספק לכם את התוצר הטכנולוגי שרציתם, במעטפת מושלמת של שיטת PTC  לבין זרוע ה'הייטל', המאפשרת השארת הניהול המקצועי בידי הלקוח.

לסקייבר, תקני איכות מחמירים, תקן ISO, ומספר ספק פעיל במשרד הביטחון.
בצוותות שלנו, מתכנתות מהשורה הראשונה שעברו מערך סינון מוקפד ולאחריו, מסע הכשרה מקצועי ומקיף עוד טרם תחילת העבודה בפועל. מה שמבטיח עבורכם מקצועיות נדירה, בחירה מושכלת של טכנולוגית הפיתוח ותוצרים נבחרים בטווחי זמן קצרים.

הסוד האמיתי שלנו נמצא כאן.

סקייבר מפתיעה את לקוחותיה שוב ושוב, בתוצרים מושלמים וברמה מקצועית שאין שני לה.

למקצועיות הזו אנחנו מגיעים על ידי שיטת PTC

השיטה הינה גישה חדשנית המוטמעת בסקייבר על ידי טובי המוחות, ומטרתה להביא כל מתכנתת למקסימום היכולות האישיות שלה, תוך אינטגרציה מקצועית מושלמת בין הצוותות.

PTC

המתכנתות בסקייבר הן כולן בוגרות הנדסת תוכנה מצטיינות, אשר בנוסף, סיימו בהצלחה קורסים מתקדמים בענף: אלגוריתמיקה, מבני נתונים, מתמטיקה ברמה גבוהה ועוד.

במערך המיון, הן עוברות 4 סינונים:

עם קבלתן לעבודה, הן עוברות מסע הכשרה מקצועי בשלושה שלבים תהליכיים. מסע שהופך אותן ליחידות בתחום

שלב א' : מנגנונים.

בשלב זה, מתבצעת למידה תהליכית של מנגנוני עבודה משמעותיים המקנים למתכנתת יכולת ביצוע מושלמת בכל משימה בה תשובץ. ביניהם: מתודולוגיות, שיטות עבודה מובילות, חקר, גנריות, TDD ועוד.

שלב ב' : הכשרה ממוקדת לקוח.

בשלב השני עוברת המתכנתת הכשרה ספציפית לפרוייקט אותו היא עומדת לבצע . זאת בנוסף לידע אותו היא מביאה עימה. מטרת ההכשרה הינה להזניק אותה לרמת ביצוע מקסימליסטית בתחומה, על ידי חומר נרחב ומעמיק הממוקד לתחום הרצוי, כלים מקצועיים והרשאות מקוריות לכל מקור ידע נדרש.

שלב ג': צוותי אורך ורוחב.

בשלב האחרון, העובדת משובצת בצוות אורך בו מתבצעת עבודה על פרוייקט זהה. ובצוות רוחב בו היא מקבלת הכשרה נוספת לתחום ייעודי כמו: UI/UX , Testing, AI,  Devops ונוספים.

כך אנחנו יוצרים עבודת צוות בגישה שיתופית. כאשר  בכל צוות ישנה מומחית לכל תת- תחום. ובכל תחום מומחיות רוחב המייעצות באופן רוחבי בכל באג או שאלה בתחום ההתמחות שלהן.

פריסה:

סקייבר מתמקדת בפריפריה הגאוגרפית והחברתית.
מתוך מטרה לתרום לפיתוח אזורים אלו ולמצות את כוח האדם האיכותי הזמין שם.
בחירה שלכם בסקייבר, תעניק לכם צוותי עבודה איכותיים, יציבים  לאורך זמן. ושותפות אישית שלכם בחזון.
לסקייבר, פריסה מגוונת. תוכלו לבחור באזור מועדף, פריסה משולבת, או עבודה היברידית על ידי זרוע ה'הייטל'.

ערד

שני מתחמים

בני ברק

דימונה

אשדוד

שני מתחמים

החזון

בסקייבר, משולבים יחד החזון המקצועי והחברתי
המביאים עבורכם מקצוענים עם נשמה ותוצרים של יותר.

החזון שלנו:
  • לספק שירותי פיתוח תוכנה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.
  • לשאוף לחדשנות טכנולוגית ולהתמקצע ללא הפסקה.
  • להוות מודל לכבוד הדדי ולעבודה מתוך שיתוף פעולה ופירגון.
  • לאפשר חממה מתאימה לאורך החיים, באווירה חיובית, אופטימית ואנרגטית.

מודל ההתקשרות

בסקייבר ובזרוע 'הייטל', אנו מציעים אפשרויות גמישות למודל ההתקשרות:
מודל העסקה שעתי, זו"ח, לפי פרוייקט ואפשרויות נוספות על פי צורכי לקוח.

שירותים:

סקייבר מספקת מגוון שירותי פיתוח תוכנה, ברמת מקצוענות מקסימליסטית:

תחומי פיתוח:

FULLSTACK

FULLSTACK

מתייחס לתמהיל הרחב של פיתוח תוכנה בגזרות שונות החל מצד הלקוח, הFrontEnd דרך צד השרת, הBackEnd ועד ניהול הנתונים. מפתח FullStack יכול לתכנת במגוון שפות, לעבוד עם סוגים שונים של מערכות בסיסי נתונים, לבנות ולאחזר ממשקי API וגם לעצב וליצור את ממשק המשתמש של האתר או האפליקציה. דווקא לכן, מפתח כזה הוא בעל ראיה רחבה, תפיסה מערכתית ושאיפה לחדשנות. כמו אלו שתמצאו אצלנו בSkyVar

DEVOPS

DEVOPS

גישה המשלבת פיתוח תוכנה עם תפעול המערכות, כולל התשתיות, במטרה לקצר תהליכי פיתוח והטמעה. הפרקטיקה מאפשרת איכות גבוהה, יעילות ושיפור קצב שחרור גרסאות תוך חיסכון בעלויות תפעול. הגישה כוללת אוטומציה של תהליכים וניטור רציף, ותרבות של שיתוף פעולה בצוות. אנו מתמחים במיוחד בפיתוח מערכות DEVOPS ובאספקת פתרונות תשתית. ניהול מערכת בשיטת PTC נעשה בהלימה מלאה לגישה.

AI

AI

טכנולוגית בינה מלאכותית (AI) היא שדה מתפתח במדעי המחשב העוסק ביצירת מערכות המחקות יכולות של בינה אנושית. מערכות מבוססות AI מאפשרות הבנה של שפה טבעית, זיהוי תמונות ולמידה מנתונים ללא תכנות מפורש. זהו תחום מרכזי כיום, המייצר טכנולוגיות חדשות ומוביל לשינוי פני העולם. גם אנחנו כבר שם. נשמח לספר לכם איך אנחנו מפתחים לגופים המובילים את מערכות הדור הבא.

CLOUD

CLOUD

שירותי ענן הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות, מכיוון שהם מציעים מספר יתרונות, הכוללים: מנגנוני אבטחת מידע, זמינות מלאה, גמישות בצריכת שירותי האחסון, יעילות בפיתוח וחיסכון בעלויות. שירותי ענן הם חלק בלתי נפרד מהתעשייה בהייטק, והם צפויים להמשיך לצמוח ולהתפתח בשנים הבאות. אצלנו תמצאו חטיבה מקצועית שעברה הכשרה אינטנסיבית לתפעול שירותי ענן והיא מעניקה לכם ביטחון מלא כמו ליתר החברות שעובדות איתנו.

CRM

CRM

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת שמטרתה לעזור לארגונים לנהל את הקשרים שלהם עם הלקוחות, לשפר ביצועים, ולהגדיל מכירות. היא מאפשרת לארגונים לאגם את נתוני הלקוחות תוך בנית אנליזות, ניתוח התנהגות, פתרון בעיות ושיווק ממוקד. קיימות בשוק מערכות שונות הנותנות מענה לCRM, אצלינו נוכל לבחון יחד ולמצוא את התוכנה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אנחנו נעזור לכם להתקדם אל היעד המתאים ביותר- בשבילכם.

BI

BI

עולם הBI (Business Intelligence) הוא תחום שמתמקד באיסוף, עיבוד וניתוח של נתוני עסקים, במטרה לספק למקבלי ההחלטות בעסקים תובנות עסקיות שיאפשרו להם לקבל החלטות טובות יותר. BI שואב מידע עסקי ממקורות שונים (מערכות CRM מערכות ERP ועוד) ומציג דפוסים והקשרים שיעזרו לחזות ולקבל החלטות נכונות בעסק. אם אתם מחפשים דרך לשפר את העסק שלכם, כדאי לשקול להשתמש בטכנולוגיות BI

COBOL

COBOL

COBOL הייתה השפה העסקית הפופולרית ביותר בעולם במשך עשרות שנים וגם היום (!) היא עדיין נמצאת בשימוש נרחב. זו שפה אמינה ויציבה ולכן משמשת בעיקר לכתיבת אפליקציות בתחום הפיננסים והבריאות. אנחנו מספקים שירותי פיתוח ותחזוקה למערכות COBOL בבנקים, חברות ביטוח ועוד מתוך אמונה שאם בחרתם בה אתם זכאים לקבל שירות לאורך זמן.

DATA

DATA

עולם הDATA והדיגיטל מתפתח במהירות. אנו מציעים לכם מגוון שירותי DATA כגון: אחסון, ניתוח, חיזוי ועיבוד נתונים. שירותים אלה יכולים לעזור ולשפר את קבלת ההחלטות, להגדיל את היעילות ולפתח מוצרים ושירותים חדשים.

Embedded

Embedded

מערכות משובצות הן מערכות מחשב משולבות בתוך מערכות מכניות או אלקטרוניות. גם בתחום זה נוכל לספק לכם את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר עבורכם

זרוע 'הייטל':

מעוניינים להנות משקט בגיוס, ניהול ושימור עובדים, אך להמשיך לנהל בעצמכם את הפן המקצועי?

אופציית 'הייטל' היא הבחירה הנכונה בשבילכם.

הייטל מציעה לכם ראש שקט באיתור, גיוס וניהול מתכנתות, נשות BI ואנליטיקה מעולות.

המפתחות תעבודנה תוך שיתוף פעולה הדוק עם יחידות טכנולוגיות בארגון שלכם, במודל עבודה מרחוק ובניהול המקצועי שלכם.

תוכלו גם לשלב עבודה היברידית, במתקני החברה ובבית הלקוח.

זרוע 'הייטל' מתנהלת על פי שלושה ערכי דגל, המבטיחים לכם מקסימום תוצאה ושביעות רצון:

איכות Quality

מתכנתות בעלות הכשרה מקצועית ופרופיל גבוה המתקבלות לאחר מערך התאמה קפדני המסנן עבורכן את הטובות ביותר. בנוסף, הן מקבלות לווי מקצועי בהליך הלמידה, ההשמה ולאורך זמן העבודה.

יציבות Stability

אחת הבעיות המקשות ביותר על התקדמותן של חברות הטכנולוגיה הינה פזילה מתמדת של העובדים למקומות עבודה אחרים ונטישה לכיוון קריירות אחרות.

'הייטל', מתמקדת בגיוס בשכבות הפריפריה הסובלות ממחסור במקומות עבודה איכותיים. היא יוצרת סביבת עבודה מותאמת, הן בעבודה במתחם החברה והן בעבודה היברידית מתוך שיתוף פעולה הדדי עם הלקוחות. התוצאה עבורכם היא עובדות מרוצות, מלאות מוטיבציה, הבאות לכאן על מנת להישאר.

יצירתיות Creativity

'הייטל' מתאפיינת בחשיבה פורצת דרך וראיה מערכתית הנותנת לכם פתרונות 'מחוץ לקופסא' בהתאמה אישית עבורכם.

החשיבה היצירתית שתלווה אתכם בהליך המשא ומתן, תעניק לכם את כל תמונת המצב לגבי היתרונות בכל צורת העסקה שאנו מציעים ותסייע לכם לקבל החלטה מקצועית לאופן העבודה המדויק עבורכם. זה שייצר לכם חיסכון ושקט ותפוקת עבודה מקסימלית. 

טכנולוגיות

בסקייבר, מחויבות על לחדשנות בפיתוח התוכנה.
על ידי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר,
אנחנו נשארים תמיד מעודכנים במגמות התעשיה המובילות ביותר ומציעים פתרונות חדשניים בפיתוח בלעדי.

שרידות ויתירות

בסקייבר אנו שמים דגש חזק על מתן מענה שוטף ללקוחותינו, בכל תרחיש חירום ומתוך ראיה צופה פני עתיד.
בהתאם לזאת, כל תשתיות החשמל והתקשורת מובנות באופן הבטיחותי והמקיף ביותר:
תשתיות החשמל במוקדי מגובות באמצאות מערכת UPS בהספק גבוה.
קווי התקשורת כפולים ומשולשים. מופעלים על ידי ספקים שונים ללא תלות ביניהם, כאשר בקרים חכמים מעבירים את התקשורת בין הקווים השונים על פי דגימה שוטפת של פרמטרים רלוונטיים כמו אמינות ומהירות. כל זאת באופן אוטומטי וללא צורך בפעולות יזומות.
השרתים השונים מגובים במגוון כלים תוך מתן מענה לתרחישי אסון רבים, לצד שילוב יישומי ענן מבית ספקים בינלאומיים מובילים.

הצטרפו אלינו

סקייבר, לבנות עתיד.

מזמינים גם אותך להשתלב בצוותות האיכותיים שלנו
לחוות פיתוח מקצועי שבונה לך עתיד, להצליח יותר
ולהנות מסביבת עבודה ייחודית, מותאמת ומזניקה.

Scroll to Top